I morges løb jeg sidste tur på begynderprogrammet. 3 x 10 min. med 1 min. gang imellem. Det gik fint, og jeg er bare SÅ stolt af mig selv . Det er super at kunne løbe "så langt", når man for 12 uger siden dårligt kunne løbe 2-3 min. Nu skal jeg igang med begynderprogram 2, hvor jeg efter 4 uger skal prøve at løbe 5 km. Det vil nok tage lidt tid, da jeg løber temmelig langsomt. Men bare at kunne gennemføre det . Så må hastigheden komme senere.
Hejsa Stort tillykke med færdiggørelsen af begynder programmet. Jeg har selv fået gang i et lille hold her i hald, hvor jeg bor. Det er sådan et stort øjeblik, at se hver løber gennemføre programmet og se, hvor stolte de er når det næste program skal startes på. Så jeg ved hvordan du føler nu Knæk og bræk med det næste program. Hilsen aageklovn
____________________________________________________________________________________________________ Hvad skal man med vaskebræt, når man har vaskebalje
Super flot. Stort tillykke med gennemførelsen. Det vigtige er at få nogle succesoplevelser som du netop har fået. Fortsæt i den retning og så kommer tempo senere.