Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - Interval ur?
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Udstyr
 Interval ur?
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

melba99
Nyt medlem

posteringer 5

Skrevet - 28/07/2010 :  21:57:02  Vis profil  Besøg melba99's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Nogen der ved om sådan noget findes online så man kan downloade det til sin mobil? Leder efter en hel simpel interval træner der kan sættes til at bippe/vibrere i et fast interval af fx. 2 min - 5 min. 2 - min - 5 min osv

Alternativt hvis det er den eneste jeg har brug for hvad er så det billigste at købe?

hjulben
Æresmedlem

posteringer 2282

Skrevet - 29/07/2010 :  09:57:18  Vis profil  Besøg hjulben's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Du kan vel bare sætte alarmerne i mobilen

Bib bib jeg er løbet
Til toppen af siden

melba99
Nyt medlem

posteringer 5

Skrevet - 29/07/2010 :  10:02:22  Vis profil  Besøg melba99's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Ja det kan jeg men det er alt for besværligt at løbe o skulle indstille mobilen samtidig, hvis jeg kørte med ens intervaller altså fx. 5 min. løb 5 min. gang ville det være ok, men intervallerne skifter så derfor skal jeg hele tiden sætte uret i mobilen det er altså for bøvlet
Til toppen af siden

OleBole
Rutineret medlem

Frederiksberg
posteringer 56

Skrevet - 29/07/2010 :  16:23:04  Vis profil  Besøg OleBole's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Først og fremmest afhænger naturligvis af hvilken mobiltelefon du har.

Men Sports Tracker (http://www.sports-tracker.com/#/us-EN/public) og www.endomondo.com (http://www.endomondo.com/download) kan begge det du søger.

God fornøjelse.

Venlig hilsen
Ole

Til toppen af siden

melba99
Nyt medlem

posteringer 5

Skrevet - 29/07/2010 :  16:32:02  Vis profil  Besøg melba99's hjemmeside  Svar med kopi af besked
det var ellers smart de programmer desværre har jeg ikke en mobil der kan virke sammen med. Men det er da værd at have med i overvejelserne når den engang skal skiftes
Til toppen af siden

Nigro
Nyt medlem

posteringer 11

Skrevet - 31/07/2010 :  20:27:22  Vis profil  Besøg Nigro's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hvis du går efter et ur med minimum 2*Timers (nedtælling), så opfylder det dit behov.

Dette ur fra Timex hører vist til i den billige ende, og mere kan det næsten ikke betale sig at ofre, da du vil kunne få brugte puls/gps ure fra en plovmand og op.

http://sportyure.dk/timex-ironman-triathlon-12/t5h411-timex-ironman-triathlon-143.html

Man har også kunnet få et Casio med 2*timers, som kostede omkring 250 for en fem års tid siden... men kan ik lige finde det på nettet.

Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page