Sæt www.dourun.com som din startside!
Tilføj www.dourun.com til Foretrukne (gælder kun Internet Explorer brugere)
Send en mail til en ven og fortæl om www.dourun.com
Løber Til Løber - pas altid på i trafikken
Løber Til Løber
Løber Til Løber
Forside | Profil | Tilmeld | Aktive emner | Medlemmer | Søg | Hjælp
Brugernavn:
Password:
Gem password
Glemt Password?

Alle Fora
 Løber til Løber
 Træning
 pas altid på i trafikken
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Forfatter Tidligere emne Emne Næste emne  

ThomasMJ26
Æresmedlem

Aars
posteringer 771

Skrevet - 29/07/2010 :  08:39:10  Vis profil  Besøg ThomasMJ26's hjemmeside  Svar med kopi af besked
http://www.tv2nord.dk/default.asp?PageID=4&ProgrammeDate=28-07-2010&ProgrammeID=3&ProgrammePartID=217583

hva gør i andre har i noget id med jer ??

winners never quit
quitters never win

Thomas Jørgensen

Hillary Step
Æresmedlem

Ulfborg
posteringer 1275

Skrevet - 29/07/2010 :  09:02:40  Vis profil  Besøg Hillary Step's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Her er en mulighed:
http://www.roadid.com/Common/Catalog.aspx?C=RoadID#5

Fordi det ligger der!!
George Leigh Mallory 1886 - 1924
Til toppen af siden

kmvnh
Stjernemedlem

Ny Højen
posteringer 93

Skrevet - 29/07/2010 :  09:25:03  Vis profil  Besøg kmvnh's hjemmeside  Svar med kopi af besked
jeg har som minimum min mobiltlf på på mig når jeg er ude og løbe. nogle gange har jeg også dankortet med

vilje til at gennemføre...
Til toppen af siden

MartinHojgaard
Æresmedlem

København
posteringer 792

Skrevet - 29/07/2010 :  09:46:11  Vis profil  Besøg MartinHojgaard's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Man kan skrive navn/nummer i sit løbetøj. Ikast Etiket laver nogle ok etiketter til at stryge i tøjet (bruges af alle børnefamilier). Der kan stå to liniers tekst, nok til navn og et tlf-nummer.

Med navn og tlf-nummer kan de fleste identificeres ret nemt. CPR-nummer på et RoadID ville også være ok, men det ville nok være overkill at mærke alt tøj med CPR-nummer

Lazyrun - resultater med et minimum af slid
Til toppen af siden

May-Britt
Æresmedlem

Birkerød
posteringer 2201

Skrevet - 29/07/2010 :  11:09:23  Vis profil  Besøg May-Britt's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg har et Road-ID med velcrolukning (i stedet for den lukning H.S.´s foto viser), og det gav jeg 115 kr. inkl. forsendelse for. Lev. indenfor 1 uges tid.
Man vælger selv hvilke oplysninger, der skal stå op armbåndet.

Foto kan ses her: http://ultra3460.blogspot.com/2009/10/en-dejlig-dag.html

May-Britt
www.ultra3460.blogspot.com
Til toppen af siden

Baglæns.
Almindeligt medlem

Højbjerg
posteringer 24

Skrevet - 29/07/2010 :  11:30:25  Vis profil  Besøg Baglæns.'s hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej

Jeg har et gammelt "hundetegn" fra militæret.
På "hundetegnet" står mit navn samt cpr nummer, endvidere står der faktisk også hvilken blodtybe jeg har.
Kæden ligger sammen med min FR 305, så når uret tages frem følger kæden med "hundetegnet" med, så jeg har det altid på når jeg er ude at løbe.Har en løbe kammerat der har fået lavet et skilt ved en guldsmed for få hundrede kroner.

Frank.
Til toppen af siden

ThomasMJ26
Æresmedlem

Aars
posteringer 771

Skrevet - 29/07/2010 :  12:15:30  Vis profil  Besøg ThomasMJ26's hjemmeside  Svar med kopi af besked
jeg har så lige bestilt et road ID i velkro man ved jo aldrig hvis det kan gå galt (men håber da aldrig det sker)

winners never quit
quitters never win

Thomas Jørgensen
Til toppen af siden

Mogens
Æresmedlem

Aars
posteringer 461

Skrevet - 29/07/2010 :  12:19:16  Vis profil  Besøg Mogens's hjemmeside  Svar med kopi af besked
En anden mulighed er en lille lamineret seddel med oplysningerne som man så sætter fast i sin sko. Så er man jo fri for altid skal huske sit armbånd.

Mogens Pedersen
www.mogenslober.dk
Til toppen af siden

soenderup
Rutineret medlem

Præstø
posteringer 67

Skrevet - 29/07/2010 :  12:58:33  Vis profil  Besøg soenderup's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Der er også et billigere alternativ her: http://www.sikkerid.dk/shop/sport-id-2c1.html

Mvh. Sønderup

--
http://minvejtilmarathon.soenderup.dk
Til toppen af siden

pusle
Aspirant

Ballerup
posteringer 1

Skrevet - 29/07/2010 :  20:03:32  Vis profil  Besøg pusle's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Hej,

Har selv købt et ID armbånd fra Sikker ID og jeg fik det leveret dagen efter. Båndet virker rigtig godt og eftersom jeg også tit løber om aftenen så syntes jeg at reflekserne på båndet også er med til at jeg kan ses lidt mere i trafikken.

Pas på jer selv derude.

Pernille
Til toppen af siden

LBB
Stjernemedlem

Horsens
posteringer 171

Skrevet - 29/07/2010 :  21:16:03  Vis profil  Besøg LBB's hjemmeside  Svar med kopi af besked
...ja og pil Ipod-en ud af ørerne når I løber i trafikeret terræn...!!

LBB
Til toppen af siden

Erik Johnsen
Stjernemedlem

Kalundborg
posteringer 76

Skrevet - 29/07/2010 :  21:52:29  Vis profil  Besøg Erik Johnsen's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Har gerne bloddonorkort på mig.
Der står alle oplysninger, både dem der skal bruges hvis man er kommet galt afsted, og hvis der er nogen der skal kontaktes.

Johnsen-danmark
www.5taarnsmotion.dk
Til toppen af siden

Leroy
Rutineret medlem

Ravnshøj, Frederikshavn
posteringer 32

Skrevet - 02/08/2010 :  22:04:58  Vis profil  Besøg Leroy's hjemmeside  Svar med kopi af besked
Jeg har altid mit "hundetegn" om halsen med navn og cpr. Men har godt set det nye påfund her i Aktiv Træning - og syntes det er fantastisk fint. Så sådan et må jeg bare have...

Leroy... gotta run, run, run !!
Til toppen af siden
  Tidligere emne Emne Næste emne  
 Nyt emne  Svar på emne
 Printervenlig version
Hop til:
Løber Til Løber © DoURun.com Go To Top Of Page