| Forfatter |
Emne  |
|
|
ThomasMJ26
Æresmedlem

Aars
posteringer 771 |
|
|
Hillary Step
Æresmedlem

Ulfborg
posteringer 1275 |
|
|
kmvnh
Stjernemedlem

Ny Højen
posteringer 93 |
Skrevet - 29/07/2010 : 09:25:03
|
jeg har som minimum min mobiltlf på på mig når jeg er ude og løbe. nogle gange har jeg også dankortet med 
vilje til at gennemføre... |
 |
|
|
MartinHojgaard
Æresmedlem

København
posteringer 792 |
Skrevet - 29/07/2010 : 09:46:11
|
Man kan skrive navn/nummer i sit løbetøj. Ikast Etiket laver nogle ok etiketter til at stryge i tøjet (bruges af alle børnefamilier). Der kan stå to liniers tekst, nok til navn og et tlf-nummer.
Med navn og tlf-nummer kan de fleste identificeres ret nemt. CPR-nummer på et RoadID ville også være ok, men det ville nok være overkill at mærke alt tøj med CPR-nummer
Lazyrun - resultater med et minimum af slid |
 |
|
|
May-Britt
Æresmedlem

Birkerød
posteringer 2201 |
|
|
Baglæns.
Almindeligt medlem

Højbjerg
posteringer 24 |
Skrevet - 29/07/2010 : 11:30:25
|
Hej
Jeg har et gammelt "hundetegn" fra militæret. På "hundetegnet" står mit navn samt cpr nummer, endvidere står der faktisk også hvilken blodtybe jeg har. Kæden ligger sammen med min FR 305, så når uret tages frem følger kæden med "hundetegnet" med, så jeg har det altid på når jeg er ude at løbe.Har en løbe kammerat der har fået lavet et skilt ved en guldsmed for få hundrede kroner.
Frank. |
 |
|
|
ThomasMJ26
Æresmedlem

Aars
posteringer 771 |
Skrevet - 29/07/2010 : 12:15:30
|
jeg har så lige bestilt et road ID i velkro man ved jo aldrig hvis det kan gå galt (men håber da aldrig det sker)
winners never quit quitters never win
Thomas Jørgensen |
 |
|
|
Mogens
Æresmedlem

Aars
posteringer 461 |
Skrevet - 29/07/2010 : 12:19:16
|
En anden mulighed er en lille lamineret seddel med oplysningerne som man så sætter fast i sin sko. Så er man jo fri for altid skal huske sit armbånd.
Mogens Pedersen www.mogenslober.dk |
 |
|
|
soenderup
Rutineret medlem

Præstø
posteringer 67 |
|
|
pusle
Aspirant
Ballerup
posteringer 1 |
Skrevet - 29/07/2010 : 20:03:32
|
Hej,
Har selv købt et ID armbånd fra Sikker ID og jeg fik det leveret dagen efter. Båndet virker rigtig godt og eftersom jeg også tit løber om aftenen så syntes jeg at reflekserne på båndet også er med til at jeg kan ses lidt mere i trafikken.
Pas på jer selv derude.
Pernille |
 |
|
|
LBB
Stjernemedlem

Horsens
posteringer 171 |
Skrevet - 29/07/2010 : 21:16:03
|
...ja og pil Ipod-en ud af ørerne når I løber i trafikeret terræn...!!
LBB |
 |
|
|
Erik Johnsen
Stjernemedlem

Kalundborg
posteringer 76 |
Skrevet - 29/07/2010 : 21:52:29
|
Har gerne bloddonorkort på mig. Der står alle oplysninger, både dem der skal bruges hvis man er kommet galt afsted, og hvis der er nogen der skal kontaktes.
Johnsen-danmark www.5taarnsmotion.dk |
 |
|
|
Leroy
Rutineret medlem

Ravnshøj, Frederikshavn
posteringer 32 |
Skrevet - 02/08/2010 : 22:04:58
|
Jeg har altid mit "hundetegn" om halsen med navn og cpr. Men har godt set det nye påfund her i Aktiv Træning - og syntes det er fantastisk fint. Så sådan et må jeg bare have...
Leroy... gotta run, run, run !! |
 |
|
| |
Emne  |
|